Договір оферти

Дата: 01.11.2023 р.

Публічна оферта

Справжня публічна оферта є пропозицією оферента

Приватний підприємець Демкура Ірина

ІПН 2371617825

IBAN: UA903252680000000002600952053

укласти договір на викладених далі за текстом умовах з будь-якою особою, зацікавленою в отриманні послуг (далі за текстом — Користувач).

Під акцептом цієї публічної оферти розуміється вчинення реєстраційних дій на сайті https://ecolifeacademy.com.ua/ (далі Сайт), при яких Користувач у явному вигляді вказує свої персональні дані або такі дані передаються в автоматичному режимі від сторонніх сервісів (Соціальних мереж, Месенджерів , операторів зв'язку та інших).

Реєстраційні дії здійснюються у вигляді:

Заповнення форми на сторінці Сайту із зазначенням персональних даних (імені, прізвища, номери телефону, адреси електронної пошти та інших).

Вступ до спільноти Сервісу в соціальних мережах (Facebook, Instagram) (або «лайк» сторінки спільноти, або «підписка» на спільноту, або прийняття запрошення на вступ до спільноти).

Заповнення форми на сторінці Сайту, вбудованої в Соціальну мережу у рамках спільноти Сервісу.

Надсилання повідомлення спільноті Сервісу в Соціальній мережі або коментування іншого повідомлення у спільноті.

Підключення, додавання до списку контактів або запуск автоматичного контакту Сервісу («бота») у Месенджері (Telegram, Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram).

Надсилання повідомлення контакту Сервісу (у тому числі «боту» та за номером телефону) за допомогою Месенджера.

Надсилання email-повідомлення на адреси електронної пошти Сервісу.

Телефонний дзвінок на номери телефонів Сервісу.

Надсилання SMS-повідомлення на номери телефонів Сервісу.

У разі акцепту цієї публічної оферти, особа, яка має намір отримати інформацію на Сайті та/або отримати доступ до платних або безкоштовних послуг Сервісу та/або вчинити будь-які інші дії на Сайті, розуміє та підтверджує, що:

Текст публічної оферти зрозумілий, будь-яких питань на момент акцепту публічної оферти Користувач послуг не має.

Відповідно до закону «Про персональні дані», допускається обробка персональних даних у разі, якщо вона необхідна для виконання договору, стороною якого є суб'єкт персональних даних. Акцепт цієї публічної оферти означає згоду на обробку персональних даних особи, яка має намір отримати послуги Сервісу.

Сервіс має право виконувати розсилку повідомлень рекламно-інформаційного характеру користувачу, зареєстрованому на Сервісі, з використанням контактної інформації (персональних даних, явно вказаних Користувачем при реєстрації або іншому використанні Сервісу, а також з використанням даних, отриманих в автоматичному режимі від сторонніх сервісів (Соціальних мереж, Месенджерів, Операторів зв'язку) Рекламно-інформаційні повідомлення можуть бути надіслані за допомогою:

відправлення email-повідомлень;

відправлення SMS-повідомлень;

надсилання повідомлень за допомогою Месенджерів;

надсилання повідомлень за допомогою Соціальних мереж;

телефонних дзвінків, зокрема автоматичних.

Сервіс має право робити розсилку рекламно-інформаційного характеру не лише про свої послуги та пропозиції, а й проводити розсилку рекламно-інформаційного характеру своїх партнерів, тобто юридичних осіб, індивідуальних підприємців, самозайнятих громадян та фізичних осіб, які співпрацюють із Сервісом.

Усі питання, не врегульовані цією публічною офертою, вирішуються відповідно до чинного законодавства.

Договір на надання послуг онлайн-школи

(Суттєві умови)

1. Терміни та визначення

1.1. «Онлайн-школа» — послуга надання інформації за допомогою Інтернету, розміщена на Сервісі.

1.2. «Сервіс» — інтернет-сайт, за адресою якого, та інші технічні засоби, за допомогою яких забезпечується функціонування Онлайн-школи.

1.3. «Онлайн-курс» — інформаційний, у тому числі аудіовізуальний, спеціально створений для його показу в мережі Інтернет, який складається з певної кількості Уроків.

1.4. «Урок» — частина Онлайн-курсу, що логічно поєднує частину інформації Онлайн-курсу і, при необхідності, містить вимоги (завдання), що обмежують доступ до наступних Уроків або накладають інші обмеження на можливість проходження онлайн-курсу.

1.5. «Проходження онлайн-курсу» - процес споживання інформації Онлайн-курсу, націлений на отримання інформації, або знань, або навичок, що містяться в Онлайн-курсі, а також включає виконання обов'язкових або необов'язкових завдань з уроків.

1.5. «Учень», те саме, що і «Користувач» — фізична особа, яка зробила акцепт публічної оферти для можливості користуватися всіма послугами та всією інформацією, наданою на Сайті.

1.6. "Акаунт Учня" - персональний простір Учня на Сервісі. Обліковий запис Учня є персоніфікованим.

1.7. «Викладач» – особа, яка надає послуги з надання інформації та/або перевірки Відповідей Учнів на Сервісі.

1.8. «Відповідь Учня» - виконане Учнем завдання, яке він надає Викладачеві для подальшої перевірки. Перевірка може виконуватись Викладачем або в автоматичному режимі. В результаті перевірки Відповідь може бути відхилена, що розцінюється як невиконання Завдання та накладати обмеження на Проходження Онлайн-курсу.

1.9. «Стоп-урок» — Урок, що обмежує доступ Учня до наступних уроків до виконання Учнем вимог, закладених у Стоп-уроці.

1.10. «Вебінар» — інтерактивний онлайн-захід за участю Викладача Онлайн-курсу або запис такого онлайн-заходу

1.11. «Адміністратор Сервісу» — особа, яка є ініціатором оферти, що надає послуги доступу до Онлайн-курсів та/або Вебінарів та здійснює контроль за діями Учнів.

1.11. «Умови проходження онлайн-курсу» - комплекс вимог та обмежень, що визначається Адміністратором Сервісу, який визначає умови для отримання доступу Учнем до Онлайн-курсу та визначає можливості, які надає Учень при проходженні онлайн-курсу. Різним учням можуть пред'являтися різні вимоги та надаватися різні можливості.

2. Предмет договору

2.1. Предметом цього Договору є:

надання послуги доступу до Онлайн-курсів для отримання інформації Учнями;

надання послуги доступу до вебінарів;

надання послуги перевірки відповіді учня з метою перевірки правильності виконання завдання учнем. Послуга перевірки Відповіді Учня надається у випадку, якщо її буде передбачено відповідним Онлайн-курсом та Умовами проходження Онлайн-курсу.

3. Порядок надання послуг

3.1. Надання послуги доступу до Онлайн-курсу здійснюється таким чином:

Доступ до Онлайн-курсу надається в Акаунті Учня.

Доступ до Онлайн-курсу може бути обмежений періодом, який визначається Умовами проходження Онлайн-курсу.

Адміністратор сервісу має право змінити період доступу до Онлайн-курсу.

Онлайн-курс може містити один і більше Стоп-уроків. Кількість Стоп-уроків встановлюється Адміністратором Сервісу.

У разі, якщо Учень не виконав вимоги Стоп-уроку або інші вимоги, закладені в Умовах проходження Онлайн-курсу, доступ до наступних Уроків Онлайн-курсу Учню не надається до моменту виконання необхідних вимог, але в рамках періоду доступу до Онлайн-курсу та відповідно з умовами проходження онлайн-курсу.

3.2. Учню, за взаємним погодженням з Адміністратором Сервісу, може бути надана можливість продовження доступу до Онлайн-курсу у разі, якщо з якихось поважних причин Учень не зміг виконати процес проходження онлайн-курсу у встановлений для онлайн-курсу період.

3.3. Надання послуги доступу до Вебінарів здійснюється таким чином:

Вебінари проводяться у прямій трансляції або запису, в т. ч. з імітацією дій Викладача та інших глядачів. Порядок доступу до Вебінару визначається Адміністратором Сервісу.

За фактом завершення вебінару Учням може бути надано запис вебінару. Порядок доступу до запису Вебінара визначається Адміністратором Сервісу.

За наявності технічної можливості Адміністратор Сервісу надає Учню спеціальну форму спілкування (чату) з Викладачем під час Вебінара.

4. Вартість послуг та порядок оплати

4.1. Факт оплати вартості Онлайн-курсу та/або Вебінара означає, що Учень ознайомлений та згоден з представленою на Сервісі інформацією про Онлайн-курс та/або Вебінар, має намір виконати Проходження Онлайн-курсу або прослухати Вебінар.

4.2. Послуги підлягають оплаті через платіжні системи, інформація про які доступна на Сервісі.

4.3. Після вибору Онлайн-курсу та/або Вебінара в Акаунті Учня формується рахунок на оплату. Сервіс може продублювати рахунок на оплату на електронну поштову адресу Учня або іншими способами з використанням відомих контактних даних Користувача

4.4. Рахунок на оплату має бути сплачений Учнем протягом 3 (Трьох) робочих днів з дня отримання, якщо інший термін не буде вказаний у рахунку або в Акаунті Учня.

4.5. У разі прострочення оплати доступ до Онлайн-курсу з та/або Вебінару Учню не надається.

4.5. Часткова оплата рахунку та умови надання послуг за часткової оплати допускається за рішенням Адміністратора Сервісу.

4.6. Сервісом можуть бути надані додаткові послуги, пов'язані з онлайн-школою. Детальна інформація про послугу, її вартість, терміни проведення та інші суттєві відомості повинні бути зазначені на Сервісі. Факт оплати таких додаткових послуг означатиме згоди Учня з усією інформацією щодо послуг, наданих Сервісом. До додаткових послуг застосовуються всі положення про Онлайн-курси або Вебінари, якщо в інформації про додаткові послуги не буде зазначено інше.

5.Відповідальність

5.1. Учень несе відповідальність за невідповідність зазначеної їм інформації при реєстрації та усвідомлює весь ризик несприятливих наслідківній, пов'язаних з її невірною вказівкою. Адміністратор Сервісу не перевіряє достовірність наданих Учнем даних.

5.2. Учень несе відповідальність за розміщення на Сервісі об'єктів інтелектуальної власності, таких як фотографії, картинки, малюнки, статті, логотипи, інші об'єкти, яким згідно з чинним законодавством надано правову охорону. У разі пред'явлення до Адміністратора Сервісу претензій третіх осіб щодо зазначених об'єктів, Учень зобов'язаний самостійно їх врегулювати. У випадку, якщо до Адміністратора Сервісу буде подано позов про захист права, внаслідок якого Адміністратор Сервісу зазнає збитків, Учень відшкодовує такі збитки протягом одного місяця з дня пред'явлення Адміністратором Сервісу вимоги про відшкодування.

5.3. Учень несе відповідальність за копіювання та подальше розповсюдження Онлайн-курсу та/або Вебінара та/або іншої аудіовізуальної інформації, що надається Сервісом як цілком так і будь-якій їхній частині. Адміністратор Сервісу при виявленні порушень, зазначених у цьому пункті, має право заблокувати Акаунт Учня (у тому числі із призупиненням надання послуг), пред'явивши йому відповідну претензію, а також звернутися до суду для захисту своїх прав та стягнути з Учня у судовому порядку збитки чи компенсацію . Якщо буде встановлено, що Учень є учасником та/або розповсюджувачем Онлайн-курсу (включаючи частини Онлайн-курсу) на сервісах спільних покупок інформаційних продуктів (складчина), Учень буде зобов'язаний виплатити Замовнику штраф у розмірі  500,00 (п'ятсот) гривень.

5.4.Учень несе відповідальність за надання третім особам доступу до свого Акаунту. У разі надання доступу третім особам, Учень виплачує Адміністратору Сервісу штраф у розмірі 1 000,00 (тисяча гривень) за кожний випадок порушення. 

6. Політика повернення коштів та відмови від послуг

6.1. Після оформлення замовлення Послуги і її оплати, в кожному окремому випадку, до моменту початку користування Послугою (отримання доступу до персонального кабінету) Користувач отримує право відмовитись від Послуги і запросити повернення грошових коштів. Користувач має право відмовитись від оплачених послуг, повідомивши Компанію у встановлені терміни.
6.2. Від дати отримання запиту на повернення залежить можливість повернення коштів, а також сума утримань, пов'язаних з поверненням. Користувач розуміє та погоджується з тим, якщо він почав користуватись Послугою (отримав доступ до сайту, журналів, замовив консультування), протягом терміну відмови, Користувач приймає, що це буде вважатись таким, що він отримав послугу і скористався нею і Компанія утримає із суми платежу вартість фактично наданих послуг на момент отримання запиту на повернення.
6.3. Користувач має право відмовитись від Послуги протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту оплати Послуги до початку користування нею. Для отримання повернення коштів Користувач повинен зв'язатись з Компанією і оформити запит на повернення в установленому порядку.
6.4. Якщо Компанія отримала запит на повернення коштів від Користувача:
• за 14 (чотирнадцять) і менше календарних днів до дати початку користування Послугою, - Компанія зобов'язується повернути всі отримані кошти (за вирахуванням комісії платіжної системи, пов'язаної з поверненням);
• після дати початку користування Послугою (що буде відображатись у особистому кабінеті Користувача - момент входу Користувача в персональний кабінет), чи пізніше, Компанія не робить повернення, - Компанія залишає за собою право на утримання суми оплати Послуги в якості компенсації збитків, завданих односторонньою відмовою Користувача від умов Договору.
6.5. Для відмови від Послуги і оформлення повернення коштів, Користувач повинен написати Компанії на електронну адресу, вказану в останньому розділі (Реквізити Компанії). Компанія зобов'язується повідомити Користувача про отримання запиту на повернення на вказану ним при оформленні замовлення електронну адресу.
6.6. Для оформлення повернення коштів Користувач зобов'язаний вказати в листі з проханням повернення: своє Прізвище, ім'я та по-батькові, вказані при оформленні замовлення, або назву юридичної організації, електронну адресу, назву Послуги, дату замовлення, інформацію про платіж, причини відмови від Послуги, а також іншу необхідну інформацію. Користувач розуміє, що якщо він не надасть необхідної інформації, Компанія має право відмовити у поверненні коштів і не розглядати його звернення.
6.7. Якщо Користувач оформив запит на повернення в зазначені терміни, Компанія зобов'язується повернути йому оплачені кошти протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дня отримання запиту. З суми повернення буде утримано комісію платіжної системи, пов'язану з поверненням.
6.8. Якщо Користувач не скористався не з вини Компанії, чи відмовився від Послуги з порушенням термінів, чи встановленого порядку, Компанія не буде відшкодовувати вартість такої Послуги.
6.9. У випадку, якщо до закінчення терміну відмови від Послуги, чи до моменту отримання запиту на повернення коштів, Послуга була надана в повному обсязі (Користувач отримав доступ до персонального кабінету) або, якщо запит на повернення був отриманий з порушенням встановлених термінів, повернення грошових коштів не буде здійснюватися.
6.10. За використані послуги повернення коштів не передбачається та є неможливим.

Унікальна освітня платформа


Розробка сайту: 

SendPulse logoНадано SendPulse